Πέμπτη 11 Ιουνίου 2020

Αίγιο: Κορυφαίος επενδυτής «καταπλέει» στον ΙΝΟΑ για την κατασκευή Μαρίνας (Φωτο)

Η κατασκευή Μαρίνας ευρωπαϊκών προδιαγραφών στο δρόμο προς την Αλυκή Αιγίου, σε χωροθετημένο σημείο του Ιστιοπλοϊκού Ναυτικού Ομίλου Αιγίου, από το υπουργείο Τουρισμού το 2008, το οποίο συντηρεί μέχρι σήμερα οικονομικά το...
Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο, έχοντας εκπονήσει μία σειρά από μελέτες, επενέρχεται στο προσκήνιο.
Τις τελευταίες ημέρες φαίνεται πως έχει εκδηλωθεί επενδυτιικό ενδιαφέρον, κάτι που είναι σε γνώση του ΔΛΤ αλλά και του ΙΝΟΑ, αν και σε αναγωριστικό στάδιο, εκ μέρους του ιδιώτη, ο οποίος αποτελεί ένα απο τα μεγαλύτερα ονόματα στον τομέα αυτό πανελλαδικά.
Σύμφωνα με πληροφορίες της «Π», εντός της εβδομάδας έρχεται στο Αίγιο αντιπροσωπεία του Ομίλου Εταιρειών Κυριακούλη, που δραστηριοποιείται στον κλάδο από το 1980, προκειμένου να αξιολογήσει την περιοχή και να εξετάσει αν θα «χτυπήσει» τη Μαρίνα του Κορινθιακού, όπως πρόσφατα έκανε με τη Μαρίνα της Ιτέας.
Οι μελέτες που κάνουν ώριμο το έργο, με κόστος κατασκευής περί τα 3,5 εκατ, ευρώ και εκκρεμότητα μόνο τη χάραξη του αιγιαλού, θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε διαγωνισμό εκδήλωσης ενδιαφέροντος, μέσα από ένα πλαίσιο παραχώρησης του δικαιώματος χρήσης, λειτουργίας, διαχείρισης και εκμετάλλευσης για μία μακρά περίοδο, που πιαθνά δεν θα είναι λιγότερη από τα 35 χρόνια.
Ο Όμιλος «Κυριακούλη» έχει μακρά πορεία στη διαχείριση τουριστικών λιμένων και την εκμετάλλευση ακινήτων, βλέπει ιδανικό το Αίγιο, ως ένα ακόμα πέρασμα προς το Ιόνιο και την Ιταλία. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι συμμετέχει, άμεσα και έμμεσα, στο μετοχικό κεφάλαιο εταιρειών που εκμεταλλεύονται τις Μαρίνες Γουβιών Κέρκυρας, Λευκάδας, Ζέας, ενώ πλήρως ελέγχει τη Μαρίνα της Καλαμάτας και έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετεί ναυλωτές από Αθήνα (Καλαμάκι), Ρόδο, Κω, Πάρο, Σκιάθο, Μύκονο, από 6 σημεία της Ιταλίας, 7 της Κροατίας, 2 της Γαλλίας και από 1 σε Μάλτα, Καραϊβικήκ και Ισπανία.
Στο Καταφύγιο Τουριστικών Σκαφών του ΙΝΟΑ (στο Αη Νικολάκη Αιγίου) μπορούν να φιλοξενηθούν πάνω απο 150 ιστιπλοϊκά, με θέσεις εργασίες, οικονομικά οφέλη στην τοπική αγορά, στον δήμο και ανάπτυξη δραστηριοτήτων στο χερσαίο μέρος της παράκτιας ζώνης.






Του ΔΗΜΗΤΡΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΥ

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου