Νέα σιδηροδρομικά έργα, των οποίων ο αρχικός προϋπολογισμός τοποθετείται σε 381 εκατ. ευρώ, προγραμματίζει να δημοπρατήσει μέσα στους προσεχείς μήνες η ΕΡΓΟΣΕ, η θυγατρική εταιρεία του ομίλου ΟΣΕ, που καλείται να διαδραματίσει σημαντικό...
ρόλο στην επανεκκίνηση της οικονομίας την επόμενη ημέρα μετά τη θέση υπό έλεγχο της πανδημικής κρίσης.
Μέσα στη χρονιά, η ΕΡΓΟΣΕ αναμένεται να προχωρήσει στη δημοπράτηση μιας ακόμη ομάδας έργων με αρχικό προϋπολογισμό 227 εκατ. ευρώ.
Σε αυτά ανήκει η κατασκευή (επιδομή, ηλεκτροκίνηση και σηματοδότηση) της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Αθήνας – Πάτρας στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ψαθόπυργος, ύψους 120 εκατ. ευρώ.
Το πακέτο των 3 δις ευρώ περιλαμβάνει και την ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής σύνδεσης Αθήνας – Πάτρας με την κατασκευή του τμήματος Ρίο – Πάτρα, που έχει προϋπολογισμό της τάξεως των 300 εκατ. ευρώ και αποτελεί τη φυσική συνέχεια της γραμμής Ροδοδάφνη – Ρίο.
ρόλο στην επανεκκίνηση της οικονομίας την επόμενη ημέρα μετά τη θέση υπό έλεγχο της πανδημικής κρίσης.
Μέσα στη χρονιά, η ΕΡΓΟΣΕ αναμένεται να προχωρήσει στη δημοπράτηση μιας ακόμη ομάδας έργων με αρχικό προϋπολογισμό 227 εκατ. ευρώ.
Σε αυτά ανήκει η κατασκευή (επιδομή, ηλεκτροκίνηση και σηματοδότηση) της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Αθήνας – Πάτρας στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ψαθόπυργος, ύψους 120 εκατ. ευρώ.
Το πακέτο των 3 δις ευρώ περιλαμβάνει και την ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής σύνδεσης Αθήνας – Πάτρας με την κατασκευή του τμήματος Ρίο – Πάτρα, που έχει προϋπολογισμό της τάξεως των 300 εκατ. ευρώ και αποτελεί τη φυσική συνέχεια της γραμμής Ροδοδάφνη – Ρίο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου