Θετική είναι η εικόνα που αποκόμισε ο επιχειρηματίας Στέφανος Κυριακούλης, από την επίσκεψη που έκανε προ ημερών στο Τουριστικό Καταφύγιο Αιγίου στον «Αγιο Νικόλαο» Αιγίου, την οποία και κάλυψε αποκλειστικά καρέ - καρέ η «Π».
Μετά τις συζητήσεις που είχε, αυτός και οι συνεργάτες του, με τον δήμαρχο Αιγιάλειας Δ. Καλογερόπουλο και τον πρόεδρο του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Β. Χριστόπουλο, πληροφορίες της «ΠτΔ» θέλουν τον γνωστό επενδυτή μαρίνων να απέστειλε επιστολή στον δεύτερο στην οποία εκφράζει την
ικανοποίησή του από τα όσα είδε, αλλά και τη διάθεση καλής και παραγωγικής συνεργασίας με το δήμο, αφήνοντας θετικά ορθάνοιχτο το επιχειρηματικό του ενδιαφέρον για την κατασκευή Μαρίνας στο σημερινό χώρο, γνωστό ευρέως ως «ΙΝΟΑ».
Αυτό που σίγουρα προκύπτει από την αυτοψία της αντιπροσωπείας του «Ομίλου Κυριακούλη» είναι η αναγκαιότητα τροποποίησης της αρχικής μελέτης για αύξηση της χωρητικότητας από 150 σε 200 σκάφη, κάτι που σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΔΛΤΑ μπορεί να γίνει προς την πλευρά του παλιού Λιμεναρχείου.
Επίσης, ο επενδυτής θα συναντήσει τις επόμενες ημέρες και τον περιφερειάρχη Ν. Φαρμάκη προκειμένου να τον ενημερώσει για το ενδιαφέρον του και να δει τις διαδικασίες χρήσης και των χερσαίων εγκαταστάσεων της Περιφέρειας, δηλαδή τις Παλιές Αποθήκες της ΠΕΣ, καθώς και τις δυνατότητες συνεργασίας, μέσω προγραμματικής σύμβασης, που θα περιλαμβάνει από τη μία ίδια κεφάλαια και από την άλλη χρηματοδότηση από το νέο ΕΣΠΑ, ώστε να καλυφθεί πλήρως ο απαιτούμενος προϋπολογισμός των 3,5 τουλάχιστον εκατομμυρίων ευρώ.
Η επιχειρηματική φιλοσοφία «Κυριακούλη» αφορά στην ανάπτυξη μιας ακόμα περιφερειακής Μαρίνας που θα καλύψει τις κορεσμένες του Ιονίου, αφού υπάρχει μεγάλη ζήτηση για ελλιμενισμό ιστιοφόρων, τόσο από εγχώριους ιδιοκτήτες σκαφών όσο και του εξωτερικού, όπως έχει ήδη πράξει ο Ομιλος σε Ιτέα, Καλαμάτα, Κέρκυρα, Λευκάδα κ.ά.
Το «Τουριστικό Καταφύγιο Αιγίου» χωροθετήθηκε επισήμως στις 30 Ιανουαρίου 2009 από το υπουργείου Τουρισμού και η Προκαταρκτική Περιβαλλοντική Μελέτη και Αξιολόγησης εγκρίθηκε στις 9 Νοεμβρίου 2011, από την οποία δεν προκύπτει βλάβη της ακτής, ενώ διασφαλίζεται η ανανέωση των υδάτων της λιμενολεκάνης. Ο υπεύθυνος της ομάδας μελέτης, πολιτικός μηχανικός - λιμενολόγος Μιχ. Φωκάς, αρχικά κατ' εντολήν του ΙΝΟΑ και κατόπιν του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου, προτείνει μεταξύ άλλων να γίνουν τα έργα: εκβάθυνσης, διαμόρφωσης του μόλου που μοιράζεται με το αλιευτικό καταφύγιο με την κατασκευή νέου χερσαίου χώρου εφαπτόμενου με τον υπάρχοντα, κατασκευή προσήνεμου μόλου, κατασκευή δύο αγκυροβολίων για ελλιμενισμό μεγάλων σκαφών, κατασκευή ράμπας στην είσοδο για εφοδιασμό καυσίμων, επιστρώσεις και διαμόρφωση όλων των χερσαίων χώρων, δέστρες, κρίκους, ηλεκτροφωτισμό και σκάλες, όλα ταυτισμένα με την τουριστική λειτουργία και ασφάλεια της Μαρίνας.
Του ΔΗΜΗΤΡΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΥ
triadafilop@pelop.gr
Πηγή
Μετά τις συζητήσεις που είχε, αυτός και οι συνεργάτες του, με τον δήμαρχο Αιγιάλειας Δ. Καλογερόπουλο και τον πρόεδρο του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Β. Χριστόπουλο, πληροφορίες της «ΠτΔ» θέλουν τον γνωστό επενδυτή μαρίνων να απέστειλε επιστολή στον δεύτερο στην οποία εκφράζει την
ικανοποίησή του από τα όσα είδε, αλλά και τη διάθεση καλής και παραγωγικής συνεργασίας με το δήμο, αφήνοντας θετικά ορθάνοιχτο το επιχειρηματικό του ενδιαφέρον για την κατασκευή Μαρίνας στο σημερινό χώρο, γνωστό ευρέως ως «ΙΝΟΑ».
Αυτό που σίγουρα προκύπτει από την αυτοψία της αντιπροσωπείας του «Ομίλου Κυριακούλη» είναι η αναγκαιότητα τροποποίησης της αρχικής μελέτης για αύξηση της χωρητικότητας από 150 σε 200 σκάφη, κάτι που σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΔΛΤΑ μπορεί να γίνει προς την πλευρά του παλιού Λιμεναρχείου.
Επίσης, ο επενδυτής θα συναντήσει τις επόμενες ημέρες και τον περιφερειάρχη Ν. Φαρμάκη προκειμένου να τον ενημερώσει για το ενδιαφέρον του και να δει τις διαδικασίες χρήσης και των χερσαίων εγκαταστάσεων της Περιφέρειας, δηλαδή τις Παλιές Αποθήκες της ΠΕΣ, καθώς και τις δυνατότητες συνεργασίας, μέσω προγραμματικής σύμβασης, που θα περιλαμβάνει από τη μία ίδια κεφάλαια και από την άλλη χρηματοδότηση από το νέο ΕΣΠΑ, ώστε να καλυφθεί πλήρως ο απαιτούμενος προϋπολογισμός των 3,5 τουλάχιστον εκατομμυρίων ευρώ.
Η επιχειρηματική φιλοσοφία «Κυριακούλη» αφορά στην ανάπτυξη μιας ακόμα περιφερειακής Μαρίνας που θα καλύψει τις κορεσμένες του Ιονίου, αφού υπάρχει μεγάλη ζήτηση για ελλιμενισμό ιστιοφόρων, τόσο από εγχώριους ιδιοκτήτες σκαφών όσο και του εξωτερικού, όπως έχει ήδη πράξει ο Ομιλος σε Ιτέα, Καλαμάτα, Κέρκυρα, Λευκάδα κ.ά.
Το «Τουριστικό Καταφύγιο Αιγίου» χωροθετήθηκε επισήμως στις 30 Ιανουαρίου 2009 από το υπουργείου Τουρισμού και η Προκαταρκτική Περιβαλλοντική Μελέτη και Αξιολόγησης εγκρίθηκε στις 9 Νοεμβρίου 2011, από την οποία δεν προκύπτει βλάβη της ακτής, ενώ διασφαλίζεται η ανανέωση των υδάτων της λιμενολεκάνης. Ο υπεύθυνος της ομάδας μελέτης, πολιτικός μηχανικός - λιμενολόγος Μιχ. Φωκάς, αρχικά κατ' εντολήν του ΙΝΟΑ και κατόπιν του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου, προτείνει μεταξύ άλλων να γίνουν τα έργα: εκβάθυνσης, διαμόρφωσης του μόλου που μοιράζεται με το αλιευτικό καταφύγιο με την κατασκευή νέου χερσαίου χώρου εφαπτόμενου με τον υπάρχοντα, κατασκευή προσήνεμου μόλου, κατασκευή δύο αγκυροβολίων για ελλιμενισμό μεγάλων σκαφών, κατασκευή ράμπας στην είσοδο για εφοδιασμό καυσίμων, επιστρώσεις και διαμόρφωση όλων των χερσαίων χώρων, δέστρες, κρίκους, ηλεκτροφωτισμό και σκάλες, όλα ταυτισμένα με την τουριστική λειτουργία και ασφάλεια της Μαρίνας.
Του ΔΗΜΗΤΡΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΥ
triadafilop@pelop.gr
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου