Στο Αίγιο ζουν για την έλευση του τρένου στην πόλη τους πιστεύοντας ότι θα δώσει μία άλλη πνοή, τόσο με το επιβατικό του κομμάτι, όσο και με το εμπορικό του, ανεβάζοντας σε μεγάλο βαθμό τις μετοχές του μικρού λιμανιού τους.
Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά η νέα ηγεσία του ΟΣΕ (μετά και την παραίτηση του Κώστα Σπηλιόπουλου) εξετάζει το πρώτο πακέτο των δρομολογίων, για την εξυπηρέτηση των Αχαιών, αλλά και γενικότερα των επιβατών της Δυτικής Ελλάδας.
Η έναρξη των δρομολογίων, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, αναμένεται να γίνει στο τρίτο δεκαήμερο του Ιουνίου και μάλιστα υπάρχει και συγκεκριμένη ημερομηνία που κάνει λόγο για τις 22 του μήνα.
Τα εγκαίνια πάντως του τερματικού σταθμού του Αιγίου, σύμφωνα με κύκλους του ΟΣΕ, θα αργήσουν κάπως να γίνουν και το πιθανότερο είναι να πάνε προς τέλη Ιουλίου.
Πάντως, οι τιμές των εισιτηρίων αναμένεται να ανακοινωθούν εντός των ημερών, ενώ οι πληροφορίες που έρχονται για τη συχνότητα των δρομολογίων είναι αρκετά θετικές και κάνουν λόγο για πέντε δρομολόγια την ημέρα.
Το σύγχρονο τρένο και η νέα γραμμή του Κιάτου – Αιγίου θα αποτελεί επί της ουσίας μία επέκταση της γραμμής Ελευθέριος Βενιζέλος – Κιάτο, κάτι που σημαίνει ότι συνδέει το αεροδρόμιο με την Αχαΐα, δίνοντας την δυνατότητα στους τουρίστες που θα φτάνουν στην Αθήνα να έρθουν μέσα σε 1,5 ώρα στα μέρη μας.
Το γεγονός αυτό, όπως ήδη έχει επισημαίνει το patrasevents.gr, αναμένεται να ανεβάσει τουριστικά το Αίγιο, την Ανατολική Αχαΐα, αλλά και τα Καλάβρυτα, μέσω του Οδοντωτού.
Η νέα γραμμή θα είναι σύμφωνα με παράγοντες του τουρισμού, αλλά και ανθρώπους που αγαπούν το τρένο, ένας τροφοδότης τουριστικής ζωής για την περιοχή.
Μάλιστα όπως λένε οι ίδιοι κύκλοι, η νέα γραμμή ευελπιστούν να λειτουργήσει σαν έναν άλλο αεροδρόμιο του Αράξου για τον τουρισμό, θέλοντας να δώσουν με αυτό το παράδειγμα τον αναπτυξιακό χαρακτήρα που μπορεί να έχει για το Αίγιο το σύγχρονο τρένο.
Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά η νέα ηγεσία του ΟΣΕ (μετά και την παραίτηση του Κώστα Σπηλιόπουλου) εξετάζει το πρώτο πακέτο των δρομολογίων, για την εξυπηρέτηση των Αχαιών, αλλά και γενικότερα των επιβατών της Δυτικής Ελλάδας.
Η έναρξη των δρομολογίων, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, αναμένεται να γίνει στο τρίτο δεκαήμερο του Ιουνίου και μάλιστα υπάρχει και συγκεκριμένη ημερομηνία που κάνει λόγο για τις 22 του μήνα.
Τα εγκαίνια πάντως του τερματικού σταθμού του Αιγίου, σύμφωνα με κύκλους του ΟΣΕ, θα αργήσουν κάπως να γίνουν και το πιθανότερο είναι να πάνε προς τέλη Ιουλίου.
Πάντως, οι τιμές των εισιτηρίων αναμένεται να ανακοινωθούν εντός των ημερών, ενώ οι πληροφορίες που έρχονται για τη συχνότητα των δρομολογίων είναι αρκετά θετικές και κάνουν λόγο για πέντε δρομολόγια την ημέρα.
Το σύγχρονο τρένο και η νέα γραμμή του Κιάτου – Αιγίου θα αποτελεί επί της ουσίας μία επέκταση της γραμμής Ελευθέριος Βενιζέλος – Κιάτο, κάτι που σημαίνει ότι συνδέει το αεροδρόμιο με την Αχαΐα, δίνοντας την δυνατότητα στους τουρίστες που θα φτάνουν στην Αθήνα να έρθουν μέσα σε 1,5 ώρα στα μέρη μας.
Το γεγονός αυτό, όπως ήδη έχει επισημαίνει το patrasevents.gr, αναμένεται να ανεβάσει τουριστικά το Αίγιο, την Ανατολική Αχαΐα, αλλά και τα Καλάβρυτα, μέσω του Οδοντωτού.
Η νέα γραμμή θα είναι σύμφωνα με παράγοντες του τουρισμού, αλλά και ανθρώπους που αγαπούν το τρένο, ένας τροφοδότης τουριστικής ζωής για την περιοχή.
Μάλιστα όπως λένε οι ίδιοι κύκλοι, η νέα γραμμή ευελπιστούν να λειτουργήσει σαν έναν άλλο αεροδρόμιο του Αράξου για τον τουρισμό, θέλοντας να δώσουν με αυτό το παράδειγμα τον αναπτυξιακό χαρακτήρα που μπορεί να έχει για το Αίγιο το σύγχρονο τρένο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου